Skal vi hjælpe dig med din administration af løn?

Har man ikke sat sig grundigt ind i reglerne, kan administration af løn være en post som kan kræve meget tid. Og for at sikre dine medarbejdere den korrekte udbetaling, er der nødt til at være styr på reglerne. Hos OB Revision har vi heldigvis helt styr på lønadministration og kan snildt hjælpe dig med denne post.

Hvorfor vælge OB Revision?

Hos OB Revision har vi ingen standardløsninger. Det har vi ikke, da vi tager udgangspunkt i kundens behov, og laver en skræddersyet løsning hertil. Ingen virksomheder er ens eller har præcis de samme behov.

Vores revisor har over 25 års erfaring med revision og bogføring, og er kendt for hendes sublime kundeservice. Vi prioriterer vores kunder højt, og opnår derved gode langvarige samarbejder og en tæt relation. Det gør vores arbejde meget bedre og giver værdi i hverdagen.

Derudover har vi yderst konkurrencedygtige priser, hvor alle kan være med. Vi har nemlig regnet ud, at vi kan spare vores kunder for mellem 25-40% på deres revisorregning.

Hvad går administration af løn ud på?

Når vi håndterer din løn, sørger vi for at alle dine lønsedler bliver udarbejdet korrekt og sørger for at alle poster bliver sat korrekt på. Vi tager selvfølgelig højde for ATP, feriekonto, SKAT mm.

Skræddersyet løsning

Vi kan lave en løsning som dækker lige præcis dine behov og ønsker. De fleste af vores kunder vælger en ’all inclusive’ løsning, som samler alle deres revisionsposter under ét tag, og de slipper for alle poster i revisionsarbejdet. Dette kan ofte betale sig økonomisk og letter arbejdet, da alt er under ét tag. Denne ’all inclusive’ indeholder: årsrapport, selvangivelse, bogføring af bilag, momsindberetning, fri telefonisk support med vores revisor og et rådgivningsmøde hvert kvartal. Administration af løn kan sagtens indgå i denne pakke, hvis du ønsker det.

All inclusive

- Årsrapport
- Selvangivelse
- Bogføring af bilag
- Momsindberetning
- Fri telefonisk support med vores revisor
- Et rådgivningsmøde hvert kvartal.

Pris for administration af løn

Prisen på lønadministration varierer efter hvor mange medarbejdere der skal udbetales løn til, eller hvor mange lønsedler der skal udarbejdes.

I gennemsnit ligger vores pris på 40-100kr. pr. lønseddel alt afhængig af hvor mange medarbejdere/lønsedler det drejer sig om.

Lønadministration kan indgå i en samlet løsning med eksempelvis bogføring, eller man kan vælge vores ’all inclusive’ løsning hvor vi samler alle revisions poster under ét tag, til én pris.

Ved administration af løn, arbejder vi efter følgende procedure:

Vi modtager informationer fra dig, på de som der skal udarbejdes en lønseddel til. De informationer sendes direkte til vores revisor, som herefter vil udarbejde vi lønsedler til dine medarbejdere.

Det betyder også, at vi ikke går ind i banken og udbetaler lønnen for dig. Det ser vi gerne at du selv gør af sikkerhedsmæssige årsager.

Har du mod på selv at indberette løn, kan du læse mere om det på vores blog. Her opdaterer vi løbende med nye artikler om brancherelaterede emner og forklaringer af fagtermer.

Skal vi hjælpe dig med administration af din løn?

Ønsker du at OB Revision skal håndtere din løn, eller vil du høre mere om vores ydelser, kan du kontakte os via kontaktformularen. Du vil blive ringet op efter 48 timer af en af vores konsulenter, som vil udarbejde et tilbud til dig, hvis du ønsker det.

Du kan også ringe til os på 29628768 og komme direkte i kontakt med en af vores konsulenter. Vi står klar til at hjælpe dig!

Kontakt os

Kontor

Naverland 31
2600 Glostrup

Kontakt info

Telefon nr : 29628768

Åbningstider

MAN-FRE 08:00 – 16:00